Ngage Media

Harder groeien dankzij lease

Ngage Media biedt adverteerders een netwerk van grote digitale schermen met nationaal bereik. Tevens adviseert het bedrijf vastgoedeigenaren en gemeenten hoe zij maximaal rendement kunnen halen uit hun strategische locatie en tegelijkertijd waarde kunnen toevoegen aan de publieke ruimte.

De uitdagingen

  • Versneld introduceren van Digital out of Home (DOOH), oftewel het digitaliseren van outdoor reclame waarmee meer attentiewaarde van en interactie met de doelgroep wordt gecreëerd
  • Kunnen inspelen op actualiteit en omgevingsfactoren met het oog op het verhogen van de attractiviteit van winkelcentra en publieke plaatsen

Aanbod MKB Smart Digital

  • Inregelen van de vereiste kredietlijnen aan de hand van een flexibele leaseoplossing om de investeringen en roll-out van digital walls versneld mogelijk te maken
  • Het gemak van één maandbedrag

Xavier Tilman, Managing Partner:
Dankzij de flexibele leaseoplossing van MKB Smart Digital kunnen wij harder groeien dan bij eigen financiering. Tot nu toe maakten wij een keuze welk project wij gaan uitvoeren, nu kunnen we elke maand meer schermen plaatsen dankzij deze andere vorm van financieren.”

Het in 2010 opgerichte Ngage Media is een uitgever in de publieke ruimte. Het bedrijf zag kansen in Digital out of Home, waar de traditionele bedrijven in Nederland nog niet mee bezig waren. Dankzij digitale schermen wordt de doelgroep direct aangesproken door middel van advertenties en relevante content die vaak inspeelt op actualiteit of omgevingsfactoren.

Digital out of Home (DOOH) kent de laatste jaren een enorme groei. Hoewel Nederland geen Times Square is, zien we steeds meer digitale schermen in winkelcentra en op stations. Verwacht wordt dat deze groei zich de komende jaren verder doorzet. Outdoor reclame staat steeds meer digitalisering te wachten.

MKB Smart Digital biedt een financieringsoplossing voor drie digital walls bij de Klanderij in Enschede, een deels overdekte passage  met ruim vijftig winkels van bekende Nederlandse topmerken. Ngage Media exploiteert hier meerdere schermen, die als een pakket worden aangeboden. Op de schermen wordt een “loop” getoond die onder andere bestaat uit commerciële campagnes van nationale adverteerders en infotainment.

Het winkelcentrum wilde graag vernieuwen en krijgt dankzij de schermen een innovatieve uitstraling en meer bezoekers. Dankzij MKB Smart Digital kan Ngage Media de schermen snel plaatsen en sneller groeien.

MKB Smart Digital

MKB Smart Digital is gespecialiseerd in moderne, flexibele digitale en financiële oplossingen voor de multimediabranche. Denk aan apparatuur op het gebied van ledverlichting en -schermen, professionele HD-technieken, digital signage, narrowcasting theatertechniek, etc

www.mkbsmartdigital.nl

De voordelen

  1. Kortere time to market van de communicatie dankzij Digital out of Home (DOOH )
  2. Meer ruimte voor creativiteit en branding voor nationale adverteerders
  3. Meer attentiewaarde van en interactiviteit met de doelgroep

Kerncijfers

  • 12 medewerkers
  • Gestart in 2010
  • > 20 locaties: stations, treinen, bussen, pleinen & winkelcentra

Scope van het project

  • 3 digital walls

www.ngagemedia.nl

Deel: